شرکت رادین با فراهم نمودن امکان خرید کشمش صادراتی برای عموم مردم ، به عنوان تولید کننده میوه خشک و آجیل و خشکبار توانسته است یکی از نامدارترین مرکز فروش کشمش در شمالغرب کشور شناخته شود.

خرید کشمش صادراتی

خرید کشمش صادراتی

کشمش صادراتی جایگاه سوم مرکز فروش کشمش را به کشور ما جهت ارسال به کشور های دیگر تخصیص داده است و پس از کشور های ترکیه و آمریکا قرار می گیرد. همانطور که مستحضر هستید کشمش همان انگور خشک شده است و در بازار ایران، انواع و اقسام کشمش صادراتی را نسبت به نوع انگور، شرایط خشک کردن و مواد افزودنی به آن، می توان یافت. همچنین به دلیل امکان نگهداری طولانی مدت این محصول در شرایط خشک و خنک، در تمام طول سال می توان به خرید و فروش کشمش صادراتی اقدام کرد.

خرید کشمش به صورت اینترنتی

خرید کشمش به صورت اینترنتی

شرکت رادین با فراهم نمودن راه های ارتباطی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام و واتساپ و همچنین ایجاد و راه اندازی وبسایت اینترنتی توانسته است امکان خرید کشمش اینترنتی را برای خریداران فراهم سازد و مشتریان و متقاضیان خرید گرامی میتوانند پس از ثبت سفارش و تائید آن محصول خود را دریافت کرده و از تجربه خرید آنلاین کشمش لذت کافی را بهره مند شوند.

مرکز فروش کشمش به صورت عمده

مرکز فروش کشمش به صورت عمده

کشمش نوعی خشکبار است یا در اصل انگور خشک شده که به صورت تنها و یا به شکل ترکیب با سایر خشکبار مانند نخود مورد استفاده قرار می گیرد و شهر تبریز به عنوان مرکز فروش کشمش به صورت عمده در بازار ها توانسته است یکی از بنام ترین شهرهای تولید کننده کشمش در ایران شناخته شود. این محصول پس از تولید به صورت فله یا بسته بندی به بازار عرضه می شود. برای خرید کشمش به صورت عمده با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

فروش کشمش سبز صادراتی

فروش کشمش سبز صادراتی

 

مناطق زیادی در ایران مشغول به باغ داری در این بخش هستند به عنوان مثال استان های غرب کشور و شرق کشور و حتی در شمال غرب وشمال شرق و مناطقی از مرکز ایران مانند انگور تاکستان که از انگور های مشهور می باشد. کشمش سبز صادراتی از بهترین نوع کشمش های موجود در کشور می باشد که با روش های مناسبی تهیه می شود. تبریز یکی از شهرهای پیش رو در این خصوص می باشد.

پخش کشمش پلویی زرد

پخش کشمش پلویی زرد

کشمش پلویی زرد توسط مراکز پخش به سراسر کشور ارسال می شود. عمده فروشان این محصول ممکن است پخش کننده و توزیع کننده آن نیز باشند. کشمش یکی از مواد غذایی با ارزش است که مصرف آن به شکل میان وعده میتواند تامین کننده نیاز های بدن به مواد معدنی و ویتامین ها باشد. این محصول طی فرایند های طبیعی یا صنعتی تولید شده و روانه بازار های فروش می شود. افراد با توجه به سلایق مختلف ممکن است نوع آفتابی یا صنعتی آن را خریداری نمایند. به هر حال هر دو نوع کشمش خریداری می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع کشمش

قیمت انواع کشمش

اطمینان از سطح کیفی یک محصول مهم تر از قیمت ارزان آن می باشد چون ممکن است محصولی با قیمت ارزان خریداری شود اما کیفیت مورد انتظار مشتری و مصرف کننده را نداشته باشد . اگر چنان چه قصد خرید عمده انواع کشمش ارزان قیمت را دارید باید مجموعه تولید کننده معتبری همچون مجموعه رادین را برای خرید برگزینید چون رادین با فعالیت چندین ساله خود میزان اعتماد کافی را در مشتریان ایجاد نموده است.

صادرات کشمش ایران

 صادرات کشمش ایران

معمولا تعیین قیمت انواع کشمش ها در مجموعه تولید کننده رادین بیشتر با در نظر گیری توان خرید مشتریان انجام می شود و به همین دلیل امروزه تمام افراد توانایی خرید انواع کشمش رادین را دارند. البته قابل ذکر است که کیفیت انواع کشمش ها در این مجموعه بسیار بالا هستند و نمی توان قیمت های ارزان و پایین را دلیل بر بی کیفیت بودن محصولات دانست پس با اطمینان نسبت به استعلام قیمت انواع کشمش ها و خرید عمده آنها اقدام نمایید .

انواع کشمش در ایران

انواع کشمش در ایران

کشمش یکی از خوراکی‌های محبوب و پر انرژی است که حاصل خشک شدن انواع مختلف انگور می باشد. کشمش را می توان به روش های مختلف در برنامه غذایی گنجاند و از خواص بی نظیر آن برای سلامتی بهره مند شد. این خوراکی خشک و خوشمزه می تواند بر اساس نوع ، خواص منحصر به فردی داشته باشد. کشمش های مختلف بر اساس انواع می توانند در پلوها ، آجیل ، کیک و شیرینی استفاده شوند. شما می توانید از انواع کشمش برای خوردن چای استفاده کنید تا علاوه بر بهره مندی از خواص این خوراکی فوق العاده از تاثیرات مضر قندها بر سطح سلامتی و افزایش خطر ابتلا به انواع دیابت در امان بمانید.

انواع کشمش مویز

انواع کشمش در ایران

مویز نوعی کشمش درشت است که از انگور درشت و سیاه تولید می شود. مویز با توجه به ویتامین ها و مواد مغذی بسیاری که دارد برای سلامتی و تامین نیاز های بدن بسیار مفید است . شما می توانید این خوراکی های مفید را جایگزین تنقلات بی ارزش در میان وعده ها کرده و از خواص ارزشمند آنها برای سلامتی بهره مند شوید. این محصولات با کیفیت عالی و به صورت ارگانیک و طبیعی در کارخانه رادین تولید می شوند و از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند .

فواید کشمش برای سلامتی

فواید کشمش برای سلامتی

کشمش سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین‌های گروه b است؛ از طرفی کشمش دارای خواص آنتی اکسیدانی است و از تخریب سلولی جلوگیری می‌کند کشمش میوهٔ رسیده و خشک انگور است که با توجه به نوع انگور، روش و شرایط خشک کردن و مواد افزودنی مجاز موجود در آن به نام‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد و مانند دیگر خشکبارها در تمام سال یافت می‌شود .

روشهای تولید کشمش

روشهای تولید کشمش

به طور عمده تهیه کشمش با دو روش کلی سنتی و صنعتی انجام می گیرد. در روش سنتی، دانه های انگور درون سینی های بزرگ چیده شده و در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرند. با این حال، بهتر است بدانید که تهیه کشمش به شکل سنتی کار ساده ای نیست و تهویه مناسب هوا در فرایند آن نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. شکل صنعتی شامل غوطه ور کردن انگور درون تیزآب یا استفاده از بخار گوگرد و مواد دیگر برای تهیه کشمش صادراتی است. به دلیل کاراملی شدن قند موجود در انگور، کشمش به دست آمده به روش سنتی معمولا رنگ تیره تری نسبت به انگور اولیه دارد. این در حالی است که اگر از روش صنعتی برای تهیه کشمش استفاده شود، به دلیل به کار بردن گاز گوگرد، رنگ کشمش طلایی و خوش رنگ تر خواهد بود.