قبل از اینکه قیمت زردآلو را بخوانیم کمی با قیسی و خواص آن آشنا شویم .قیسی میوه خشک میباشد که از زردآلو تهیه میشود، طعم شیرینی دارد و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند از جمله مهم ترین خواص قیسی رژیمی بودن آن است.زیرا این برگه باعث سیری و عدم اشتها به سایر خوراکی‌ها می‌شود.

قیمت قیسی خشک

قیسی و زرد چه فرقی باهم دارند؟

زردآلو یک میوه تابستانی محبوب است که یا خشک کردن آن قیسی به دست می آید.قیسی زردآلو خشک یکی از بهترین خوراکی‌های موجود در تمام فصول است که مزه خوبی دارد و خواص زیادی را به بدن منتقل می‌کند.

قیمت قیسی زردآلو

تا این جای مطلب متوجه شدید که قیسی چیست و از چه میوه ای به دست می آید و حالا قصد داریم کمی بیشتر درباره آن صحبت کنیم.لازم به ذکر است که فواید قیسی زردآلو بیشتر از خود میوه زرد آلو است؛  به این دلیل که خشک کردن آن باعث حفظ املاح و مواد معدنی می شود.

در کل میوه خشک خواص بسیار زیادی دارد. و قیسی هم مانند دیگر میوه های خشک شده دارای مقدار زیادی کلسیم، پتاسیم، آهن و ویتامین سی می باشد که مصرف آن برای بدن بسیار مفید است.

خرید قیسی زردآلو خشک

یکی از تنقلات که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است، قیسی یا همان زرد آلو خشک می باشد که توجه به خواصی که دارد ممکن است آن را با قیمت های بالایی خرید کنند.

قیمت قیسی خشک

فروش قیسی زردآلو صادراتی

طعم فوق العاده و خواص بی نظیر قیسی و زرد آلو باعث شده تا به یک محصول صادراتی تبدیل شود و با فروش آن به دیگر کشور ها باعث ارز آوری نیز برای کشور باشد.قیسی های تولید شده در کشور ما به این دلیل که از میوه های کاملا طبیعی و ارگانیک به دست می آید، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل است که طرفداران زیادی هم در سراسر جهان دارد.

قیمت قیسی تازه

طبع قیسی گرم و تر می باشد و مصرف آن به مقدار زیاد برای افرادی که مزاج آن ها گرم است.از نظر طب سنتی، ویتامین K موجود در این خشکبار از لخته شدن خون جلوگیری می کند و روغن آن برای سلامت پوست بسیار مفید است.همچنین بر این باورند که خوردن چند عدد قیسی به رفع اختلالات تنفسی کمک شایانی می کند.

قیمت برگه زردآلو

برگه زرد آلو همان قیسی می باشد که با این نام هم شناخته شده است و این روز ها به مقدار زیادی در بازار وجود دارد که با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.اما هنگام خرید دقت کنید که قیسی ها تازه و تمیز باشند.این دو مورد از ویژگی های مهم در قیسی می باشد که بر قیمت آن تاثیر زیادی می گذارد.