شرکت رادین یکی از برندهای معروف در زمینه تولید انواع میوه خشک بخصوص برگه زردآلو آفتابی می باشد. با توجه به میزان کیفیت و مرغوبیت بسیار عالی که این محصول دارد، صادرات برگه زردآلو آفتابی در بسته بندی به کشورهای همسایه توسط شرکت های صادراتی معروفی که در این زمینه وجود دارد، به راحتی با انتخاب بهترین روش امکان پذیر است. این شرکت ها با در نظر گرفتن استانداردهای لازم در زمینه فروش این نوع میوه خشک در بازارهای جهانی به موفقیت های چشمگیری رسیده اند.

 

عمده مشکلات صادرات برگه زردآلو آفتابی

برگه زردآلو آفتابی تولید شده در کشورمان به دلیل ویژگی‌های خاصی که از لحاظ ظاهری و میزان درجه مطلوبیت دارا می باشد، تقاضا برای خرید این محصول در خارج از ایران فراوان است. اما امروزه مشکلات بسیار زیادی برای صادرات این محصول وجود دارد که شرکت های بازرگانی باید در صدد رفع این موانع باشند تا بتوانند در زمینه صادرات به موفقیت های چشمگیری برسند. در این مطلب به بررسی عمده مشکلات صادرات برگه زردآلو آفتابی در ایران می پردازیم.

  • یکی از مهمترین مشکلاتی که سد راه شرکت های بازرگانی این محصول می باشد، نوسانات بازار ارز و افزایش قیمت نرخ پول های خارجی می باشد.
  • عدم بازاریابی صحیح و جذب مشتری برای خرید این نوع محصول از دیگر مشکلات این شرکت ها می باشد.
  • با توجه تحریم های آمریکا علیه ایران حمل و نقل این محصول به کشورهای متقاضی خرید بسیار پر هزینه می باشد، که صادرات این محصول مقرون به صرفه نمی باشد.
  • همچنین عدم انتخاب بهترین روش برای عرضه این محصول باعث می سود، سرعت فروش این محصول را در بازارهای جهانی کاهش می دهد.
  • امروزه مهمترین موانع برای صادرات، مراحل سخت گمرکی برای ترخیص کاری این محصول که با هزینه های زیاد و در زمان طولانی انجام می شود.
  • رقابت زیادی که بین کشورهای مختلف وجود دارد، برای عرضه این محصول در بازارهای بین المللی باعث می شود که برای بیرون کردن حریفان خود از بازارهای جهانی تمام تلاش خود را کنند تا با استفاده از ترفندهای خاص رقیبان خود را از میدان به در کنند.

صفر تا صد صادرات برگه زردآلو

با توجه به این که هر ساله مقادیر قابل توجهی زردآلو از مناطق مختلف کشورمان برداشت می گردد سهم بسزایی از این نوع میوه برای تولید برگه زردآلو اختصاص داده می شود این محصول با بالاترین کیفیت و طعم دلپذیر توسط شرکت های معروف تولید می گردد به همین دلیل نیز می تواند بهترین گزینه برای صادرات به کشور های دیگر باشد.

صادرات این محصول توسط شرکت های بازرگانی معروفی که در کشورمان در زمینه صادرات مشغول به فعالیت هستند، انجام می پذیرد، صفر تا صد صادرات برگ زردآلو باید از روابط قوانین خاصی صورت بپذیرد، در این مطلب تلاش می کنیم صادرات این محصول را مورد ارزیابی قرار دهیم.

  • نخستین مرحله برای صادرات و عرضه این محصول در بازار فروش خارجی مشخص کردن کشور مبدأ و آشنایی با قوانین و ضوابط خاصی که در این کشورها وجود دارد.
  • اخذ مجوزهای لازم و داشتن کارت بازرگانی برای صادرات امری واجب و ضروری است، همچنین داشتن یک حساب ارزی برای انتقال وجه در بانک های خارجی باید انجام شود.
  • اگر قصد صادرات این محصول به کشورهای مختلف را دارید، باید از روش های برای حمل و نقل استفاده شود که در کوتاه ترین زمان و با هزینه بسیار کمتری انجام شود، تا سودآوری این محصول زیاد شود.
  • در پایان انتخاب بهترین روش برای عرضه این محصول در زمان کوتاه و با سود بیشتر می تواند، رمز موفقیت شرکت های بازرگانی بشود.

بررسی میزان ارز آوری با صادرات برگه زردآلو آفتابی

یکی از مهمترین اهداف صادرات برگه زردآلو آفتابی ارز آوری بسیار خوبی است که می‌تواند نصیب شرکت های بازرگانی فروش این محصول در خارج از کشور شود. به همین دلیل نیز تمام تلاش شرکت های بازرگانی این است، که با در نظر گرفتن نکات طلایی و اساسی بتوانند هر ساله این میزان جذب ارز را بیشتر نمایند. در ادامه این مطلب به بررسی میزان ارزآوری با صادرات برگه زردآلو آفتابی می پردازیم که به این صورت است:

  • امروزه شرکت های صادر کننده با در نظر گرفتن نکات بسیار مهم می توانند، میزان فروش خود را افزایش دهند و در نتیجه باعث به دست آوردن ارز بیشتری با فروش به موقع این محصول در بازار کشورهای دیگر بشوند، یکی از مهمترین نکات اساسی برای فروش بالاتر ارائه یک محصول با بهترین کیفیت و در بسته بندی های مناسب و شکیل است.
  • در واقع شرکت های ایرانی که در در زمینه صادرات انواع میوه خشک به خصوص این محصول فعالیت دارند می توانند با انتخاب بهترین نوع فروش سرعت عمل خود را در پخش و عرضه این محصول در خارج از ایران افزایش دهند و در کوتاهترین زمان ممکن این محصول را در بازار توزیع کنند.
  • انجام تبلیغات مناسب برای معرفی این محصول کاملاً ایرانی می تواند، زمینه فروش آن را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم نموده و باعث بالا بردن ارز به دست آمده ناشی از سود فروش این محصول باشد.

صادرات برگه زردآلو آفتابی در بسته بندی های مختلف

صادرات برگه زردآلو آفتابی در بسته بندی های مختلف توسط شرکت های صادر کننده با انتخاب بهترین روش فروش امکان پذیر است و باعث سودآوری بسیار زیادی برای این شرکت ها می گردد، انتخاب روش فروش یکی از مهمترین نکات اساسی برای موفقیت در زمینه صادرات این محصول می باشد، با توجه به اینکه روش‌ های متنوع زیادی در زمینه عرضه محصولات ایرانی در کشور های دیگر می باشد، انتخاب مطمئن ترین و آسان ترین روش برای عرضه، مد نظر شرکت های صادراتی است.

امروز صادرات این محصول در بسته بندی های مختلف و کاملا استاندارد و شکیل علاوه بر استفاده از روش های قدیمی به صورت مجازی نیز امکان پذیر است، زیرا شرکت های ارائه دهنده می توانند، با تشکیل وب سایت اقدام به معرفی محصولات خود در حال از کشور نمایند. یا حتی برای صادرات این محصول می توان از فروشگاه های اینترنتی معتبر که در این زمینه وجود دارد، استفاده کنند و اقدام به عرضه اینترنتی این محصول با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار کشور های متقاضی خرید نمایند.

با توجه به مزایای بسیار زیادی که صادرات اینترنتی دارد، بسیاری از شرکت‌های که امروزه در زمینه صادرات فعالیت دارند، تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند به صورت عالی در زمینه صادرات اینترنتی فعالیت داشته باشند، مجموعه ما نیز با سابقه درخشان در زمینه صادرات می تواند، باعث جذب سود بسیار خوبی برای کشورمان بشود.

برگه زردآلو