مجموعه رادین به عنوان مرکز فروش انواع آلو خشک به صورت عمده با داشتن قابلیت صادرات این محصول به تمامی نقاط جغرافیایی توانسته است موجب رونق اقتصادی کشور از لحاظ تامین خشکبار شود

 

فروش انواع آلو

فروش انواع آلو

آلو یکی از انواع میوه های مغذی و محبوب در بین ایرانیان می باشد که بیشتر در منطقه شمالغرب ایران فرآوری و تولید می شود. آلو خشک، (Prunes) یکی از انواع خشکبار پرخاصیت می باشد که ضمن دارا بودن خواص آلوی تازه، خواص متعدد دیگری نیز دارد. خوشبختانه مصرف این میوه به صورت خشک در انواع غذاهای ایرانی و برای اکثر مصرف کنندگان این محصول به درستی آشکار است.

 

فروش انواع آلو خشک در تناژ بالا

فروش عمده انواع آلو خشک

فروش عمده انواع آلو خشک در مجموعه رادین با حداکثر تخفیفات و با داشتن بالاترین کیفیت و طعم خوش و فرآوری بهداشتی در تمامی بازه های زمانی از رونق خوبی برخوردار است، این مجموعه با توجه به داشتن ظرفیت تولید انبوه به عنوان یک تامین کننده قوی تمامی تلاش و تمرکز خود را بر روی فروش عمده و صادرات یک محصول منحصر به فرد برنامه ریزی و هدفمند نموده است.

 

قیمت هر کیلو آلو خشک

قیمت هر کیلو آلو خشک

قیمت هر کیلو آلو خشک تحت تاثیر میزان درشتی این محصول و تازگی و خوش طعم بودن آن می باشد. البته همانطور که شایان ذکر است در فروش تناژهای بالای این محصول همواره قیمت تمام شده آلو خشک نسبت به فروش در مقادیر کم آن، اندک است و هرچه میزان تقاضای بالاتری را شاهد باشیم می توان تخفیفات بیشتری را در فروش عمده و صادرات این محصول اعمال و اجرایی کرد.

 

قیمت آلو خشک ۱۴۰۲

قیمت آلو خشک ۱۴۰۲

قیمت آلو خشک رادین نسبت به کیفیتی که این محصولات ارائه میدهند بسیار مناسب است و از طرفی خرید این میوه خشک ارزشمند به راحتی امکان پذیر شده است. آلو خشک موجود در مجموعه رادین، محصول آذربایجانشرقی میباشد که یکی از مرغوبترین محصولات موجود در سطح کشور است. انواع مختلف این محصول از جمله آلو برقانی و آلو سانتریزه و آلو طلایی در انبار موجود میباشد و برای خرید کافیست با مسئولین فروش این مجموعه در ارتباط باشید و یا به لینک زیر مراجعه نمایید:

قیمت خشکبار رادین 1402

خرید عمده انواع آلو خشک

خرید عمده انواع آلو خشک

همان طور که می دانید میوه های بسیار زیادی در فصول مختلف قابل برداشت هستند و هر یک از این میوه ها خواص بیشماری دارند که برای بدن و سلامتی مفید است. یکی از این میوه ها آلو می باشد که طرفداران بسیار زیادی هم دارد زیرا مزه و طعم آن به حدی خوشمزه و لذیذ است که کسی نمی تواند ادعا کند از آن متنفر است.  از این رو شما می توانید آلوی خشک را هر زمان که بخواهید خریداری نموده میل مصرف کنید. برای اطلاعات بیش تر در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا شما را خواص این محصول و نحوه خرید انواع خشکبار آشنا کنیم.

صادرات آلو خشک

صادرات آلو خشک

یکی از عمده ترین فعالیت های مجموعه رادین تولید انبوه و در تناژ های بالا و ارسال این محصولات به تمامی نقاط جغرافیایی می باشد که موجب رونق صادرات این محصول در تمامی بازه های زمانی شده است. صادرات آلو خشک در انواع مختلف باتوجه به دارا بودن پتانسیل های بالای تولید محصول همه ساله توسط کادر مجرب و متخصص رادین برای کشورهای عراق، دبی، ارمنستان، قطر و روسیه و سایر کشورهای مختلف دنیا انجام می گیرد.

 

فروش آنلاین انواع آلو خشک

فروش آنلاین انواع آلو خشک

همه افراد پس از اینکه به خواص بی نظیر آلو خشک پی میبرند به فکر خرید آن می افتند. از این رو ما اینجا هستیم تا به شما راهنمایی های لازم جهت خرید آلو خشک را بدهیم. برای خرید آلو خشک شما عزیزان هر زمان که بخواهید می توانید به بازار مراجعه کنید و آن را را از مغازه های خشکبار و فروشگاه ها که آن را به صورت بسته بندی شده می فروشند تهیه کنید. اما قطعاً راه دیگری هم وجود دارد و آن هم خرید آنلاین است. که شما عزیزان می توانید محصول با کیفیت بالا و بسیار تازه و مرغوب را از سایت ما سفارش داده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

 

طرز تهیه آلو خشک

طرز تهیه آلو خشک

در ایران کارخانه های بسیار زیادی وجود دارد که مشغول به تهیه و آماده نمودن انواع میوه های خشک هستند، که آلو خشک از آنها مستثنی نیست. بنابراین در چنین کارخانه‌ هایی آلو های تازه چیده شده و سالم را خریداری نموده و بعد به طور کاملاً تخصصی آلو های سالم را از آلو های خراب و معیوب جدا می کنند. پس از آن آلوهای سالم را خیلی تمیز می شویند.

پس از خشک شدن و رفتن آب از میان آلو ها قطعات به دست آمده را در دستگاه های مخصوص با دمای معین قرار داده تا خشک شوند. البته که مواد و چاشنی هایی را قبل از خشک کردن به آن اضافه می کنند مانند گلاب برای خوشبو شدن و مقداری شکر یا پودر قند و در نهایت در بسته های شیک و تمیز بسته بندی می نمایند.

خواص آلو خشک

خواص آلو خشک

آلو به دلیل داشتن مواد مغذی ضروری، دارای ارزش غذایی چشمگیری است. آنها منبع عالی فیبر رژیمی، پتاسیم، ویتامین K و آنتی اکسیدان ها هستند. علاوه بر این، آلو چربی بسیار کمی دارد و دارای کمترین میزان قند است، که این مورد آن‌ها را به یک رژیم غذایی متعادل تبدیل می‌کند. آلو خشک به داشتن ارزش غذایی استثنایی مشهور است. این خشکبار سرشار از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است که به سلامت کلی بدن کمک می کند. قیمت آلو خشک در مقایسه با سایر محصولات بسیار مناسب است و میتوان به راحتی ان را در رژیم غذایی جا داد.

 

جمع بندی

جمع بندی 

این محصول یکی از مهم ترین و بهترین خوراکی هایی است که به عنوان خوراکی سالم در میان مردم شناخته می شود، به این دلیل که سرشار از ویتامین ‌ها و مواد مغذی است که برای تمام اعضای بدن مفید است و می تواند آن ها را تقویت نموده و همچنین سبب استحکام آن ها شود. از این رو توصیه ما این است که هر چه سریعتر برای خرید آلو خشک اقدام کنید، شما می توانید برای اطلاع از قیمت این محصول و محصولات مشابه مانند قیسی ، کشمش، نخودچی و … به صورت آنلاین به فروشگاه خشکبار رادین مراجعه کنید.