خرید و فروش قیسی عمده باید از مناطقی باشد که تولید کننده این محصول هستند. تا محصولی با کیفیت تولید شود .قیسی در نقاط مختلف کشور تولید میشود اما منطقه ای در ایران تولید قیسی را به صورت عمده انجام میدهد که مناسب پخش در داخل کشور و صادرات است که  در ادامه با این منطقه آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید تا در این مقاله فروش عمده قیسی خشک+قیمت عمده قیسی1402 بررسی کنیم.

کارخانه قیسی مرند

فروش عمده قیسی

همانطور که در بالا اشاره کردیم مرند بزرگ ترین فروش عمده قیسی در ایران میباشد.با توجه به تقاضای بالای مشتریان عزیز، کارخانه های قیسی مرند اقدام به فروش عمده قیسی مرند در تمام مراکز و شرکت های معتبر سراسر کشور انجام می شود،چون قیسی مرند خواستار بسیار زیادی ما بین مردم دارد و قیسی های مرند جزو خوشمزه ترین قیسی های ایران میباشد.قیسی مرند جزو دسته ای از محصولات میباشد که هنوز هم به شکل طبیعی و ارگانیک  تولید می شود و جزو برترین و پرفروش ترین میوه خشک ایران به شمار می آید.

فروش قیسی مرند

فروش عمده قیسی

 

فروش قیسی مرند فقط برای صادرات نمیباشد شما میتوانید، برای تامین بازار داخلی کشور نیز این محصول را خریداری کنید، خریداران محترم میتوانند نمونه های متنوع قیسی مرند را تهیه کنند و جهت توزیع در بازار داخلی اقدام کنند.نکته ای را برای شما عزیزان باید یادآوری کنم که فروش قیسی مرند تنها در شرکت های معتبر خشکبار صورت میگیرد و فقط فروشندگان با سابقه و معتبر در این زمینه فعالیت دارند.همانطور که کیفیت این محصول برای خریداران عزیز مهم است قیمت قیسی مرند نیز بسیار مهم است که در ادامه قیمت قیسی را بررسی میکنیم. پیشنهاد ما به شما عزیزان، حتما این محصول را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا از لحاظ کیفیت مطمئن باشید و با قیمتی منصفانه این محصول را تهیه کنید.

قیمت قیسی درجه یک

فروش عمده قیسی

قطعا برای بسیاری از متقاضیان، قیمت قیسی درجه مهم است و اکثر خریداران به  صورت طبیعی تلاش می کنند که قیسی خود را با قیمتی ارزان تر و مناسب تر تهیه کنند اما باید به این مسئله توجه داشته باشید که در زمینه قیمت قیسی باید چندین عامل وجود دارد که قیمت را تحت تاثیر قرار میدهد.

یکی از عوامل موثر در قیمت قیسی ، خود میوه زرد آلو میباشد که در چه کیفتی بوده و تبدیل به قیسی شده است در واقع قیسی هایی که با کیفیت تر هستند از زردآلو های باکیفیت تری ساخته شده و از نرخ بالاتری برخوردار هستند و این نوع قیسی متقاضیان زیادی دارد و هزینه های تولید این نوع قیسی بالاتر از سایر نمونه ها میباشد.

یکی از عوامل مهمی که بر روی قیمت قیسی تاثیر دارد میزان استفاده گوگرد در قیسی زیرا مراکز معتبر توانایی استفاده از گوگرد به صورت دقیق و استاندارد را دارد میزانن صحیح گوگرد استفاده شده در قیسی زیر۲۰۰۰ PPM میباشد .

میزان رطوبت قیسی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد چرا که رطوبت استاندارد قیسی مابین ۲۲٪-۲۴٪میباشد.و عواملی همچون سایز قیسی،رنگ طبیعی،مواد نگه دارنده و بسته بندی تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت قیسی دارد.

فواید قیسی زرد آلو

فروش عمده قیسی

قیسی زردآلو سرشار از آهن، پتاسیم، آنتی اکسیدان ها، انواع ویتامین ها، کلسیم و بتا کاروتن میباشد. اگر فقط ۵۰ گرم برگه زردآلو در روز میل کنید درصد قابل توجهی نیاز شما نسبت به آهن برطرف میکند.

قیسی حاوی مقادیر زیادی از پتاسیم است که نقش مهمی در بدن انسان دارد که این پتاسیم فشار خون را کنترل میکند و به عملکرد قلب کمک زیادی می‌کند. اکثر میوه‌های خشک شده دارای آنتی اکسیدان هستند هنگام خشک کردن زرد آلو دقت کنید که خوب رسیده باشد زیرا زمانی که در حالت رسیده خشک میشود حاوی آنتی اکسیدان بالاتر و ویتامین A ,C بیشتر است علاوه بر این موارد قیسی شما لذیذ تر نیز میشود .

فواید قیسی:

  • کمک به درمان آسم و تنگی نفس: به خاطر ترکیبات مفیدی که در  قیسی وجود دارد، باعث درمان تنگی نفس و آسم می‌شود.
  • درمان یبوست:قیسی از زمان قدیم درمان قطعی یبوست بوده
  • سلامت قلب: قیسی به دلیل اینکه حاوی آنتی اکسیدان است  باعث سلامتی قلب می شود.
  • درمان کم خونی :به دلیل آهن موجود در زردآلوی خشک مصرف هر روز آن می تواند در رفع کم خونی کمک زیادی داشته باشد.
  • لاغری:به خاطر فیبر موجود در این میوه احساس سیری به فرد منتقل میکند و در نتیجه باعث لاغری می شود.
  • استحکام استخوان ها: به خاطر کلسیم فراوان در این میوه باعث تقویت استخوان ها می شود.
  • بهبود بینایی : به خاطر ویتامین های موجود در این میوه مانند:  a ,b ,c به همین دلیل باعث تقویت بینایی میشود.

فواید قیسی بسیار زیاد میباشد که ما فقط به چند گزینه اشاره کردیم. شما میتوانید برای مصرف خانگی خود قیسی را به صورت خشک شده مصرف کنید.

صادرات قیسی زردآلو

فروش عمده قیسی

قیسی زردآلو از میوه خشک های محبوب کشور های همسایه ما است. قیسی به صورت میان وعده یا در غذا یا در شرینیجات استفاده میشود زیرا قدمت این میوه خشک بسیار زیاد است،به همین دلیل صادرات قیسی زردآلو وفروش عمده قیسی در داخل کشور حاشیه سود بالایی دارد .

ایران یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان قیسی است که بیشتر متقاضیان این محصول از کشور های عراق،روسیه، امارات و…

برخی از کشور ها مانند آذربایجان به دلیل آب و هوایی خوب قیسی های بسیار باکیفیتی تولید و صادر میکند.شاید برایتان جالب باشد بیشترین میزان خریداری قیسی از ایران توسط عراق بوده.

تولید قیسی زردآلو

فروش عمده قیسی

تولید قیسی زردآلو خشک به دو حالت امکتن پذیر است سنتی و صنعتی. در روش سنتی با زردآلو ها زیر نور آفتاب خشک میشوند. در حالت سنتی رنگ زردآلو خشک ها تیره میشود و به این قیسی ها قیسی سیاه یا قیسی ارگانیک گفته میشود.که جزو نمونه های صادرات میباشد. و در روش صنعتی نیز زردآلو رنگ طلایی دارد و همانطور که گفته شده نسبت به درجه رطوبت محصول قیمت گذاری میشود.

ارزش غذایی قیسی

مراحل تولید زردآلو خشک به این ترتیب میباشد:

  1. ابتدا میوه ها چیده و تهیه میشوند.
  2.  میوه هایی که ابعاد بزرگ تری دارند چیده میشوند.
  3. میوه ها شسته و دو قسمت می کنند.
  4. قسمت داخل زرد آلو باید روبه بالا باشد.
  5. از طریق سوزاندن گوگرد زردآلو را دود می دهند.
  6. زیر آفتاب قرار می‌دهند تا خشک شود و قیسی در سه طعم ترش ،ملس و شیرین در بازار موجود است.

خرید قیسی عمده، به دلیل قیمت تمام شده بسیار پایین طرفداران زیادی دارد. و در شرکت تولید کننده قیسی ها بسته بندی شده و به کشور های همسایه یا در بازار داخلی پخش میشود.

قیمت قیسی فله ای

فروش عمده قیسی

مواردی که در قسمت های بالایی ذکر شد برای قیمت قیسی فله ای نیز صادق است. بنابر این قیسی هایی که رطوبت استانداردی دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند قیمت بیشتری نسبت به سایر قیسی ها دارند.

نکته قابل توجه در قیمت قیسی فله ای این است که قیمت پایین تری نسبت به قیمت قیسی بسته بندی شده دارد چراکه دیگر هزینه بسته بنده پرداخت نمیشود.

نکته مهم در مورد قیمت قیسی فله، شیوه خرید و فروش این محصول نیز بر قیمت آن تاثیر دارد، بسیاری از مراکز بزرگ ، قیسی فله را به صورت آنلاین در اختیار مشتریانشان قرار داده است.خرید اینترنتی این محصول سبب شده که قیسی فله ای با قیمت مناسب تری داشته باشد.

۳مزیت مهم قیسی

فروش عمده قیسی

در ادامه میخواهیم درمورد ۳مزیت مهم قیسی نام ببریم این مبحث باید به صورت دقیق خوانده و پرداخته شود زیرا شما هنگامی که اقدام به خرید قیسی میکنید باید از مزیت های آن اطلاع داشته باشید.

  • کم بودن هزینه نسبت به تولید سایر میوه خشک ها: هزینه هایی که برای میوه های خشک مانند قیسی و آلو و انجیر و … در نظر می گیرند در مقیاس با میوه هایی که با دستگاه خشک میشود مقرون به صرفه است.
  • استفاده از این مواد غذایی به عنوان یک میان وعده مقوی: شما میتوانید با خوردن مقدار مشخصی از این محصول مواد معدنی لازم برای یک روزتان را تامین کنید.یعنی،به دلیل ویتامین های B , Cویتامین مورد نیاز روزتان را تامین میکنید.
  • کمک به بهبوده عملکرد دستگاه گوارش: به دلیل نرم بودن برگه های زرد آلو و فیبر موجود در قیسی عملکرد دستگاه گوارش را بهبود میبخشد.

فروش اینترنتی قیسی

فروش عمده قیسی

امروزه هر چیزی را که به فکرتان میرسد میتوانید به صورت اینترنتی تهیه کنید که قیسی به صورت عمده نیز یکی از این محصولات است چون فروش اینترنتی قیسی منجر به حذف دلالان شده و بسیاری از هزینه های خرید عمده قیسی از میان برداشته میشود و در نتیجه این محصول با نرخ اصلی و به قیمت واقعی فروخته میشود

خشکبار رادین یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خشکبار  می باشد که انواع میوه خشک با بهترین کیفیت و پشتیبانی از امور مشتریان میباشد .کارخانه رادین به عنوان بزرگ ترین تولید کننده قیسی، با استفاده از امکانات روز توانسته محصولات مرغوب به صورت انبوه تولید کند. این محصول خواص زیادی دارد و مصرف آن به صورت روزانه می تواند تاثیر زیادی در حفظ سلامت شما داشته باشد. از جمله برای افراد میانسال بسیار مفید میباشد زیرا برای جلوگیری از پوکی استخوان بسیار مفید است.

این فروشگاه اینترنتی انواع قیسی و میوه خشک را به صورت عمده و بدون واسطه و با نازلترین قیمت عرضه میکند.

برای ارتباط با ما کافیست به بخش درباره ما مراجعه کنید و به شماره درج شده تماس حاصل فرمائید و مشاور رایگان جهت اطلاعات تکمیلی برای بهترین انتخاب صورت گیرد.

فروش قیسی صادراتی مرند

فروش عمده قیسی

شهر مرند معروف به پایتخت تولید بهترین قیسی در کشور است.میوه ها ماندگاری بالایی ندارند سریعا به صورت تازه خوری استفاده شوند و یا فراوری شوند زیرا سریع خراب یا پلاسیده میشوند. زردآلو در شهر مرند پس از برداشت تبدیل به قیسی زردآلو – برگ زردآلو – زردآلو خشک می شود بدین صورت ماندگاری این محصول بالا می شود و هم به ارزش به ان افزوده می شود.قابل ذکر است بگویم که قیسی در استان آذربایجان شرقی و غربی به صورت عمده و انبوه و در حجم های بسیار بالا تولید و پخش میشود . از نقاط دیگر کشور در تولید قیسی شهر شاهرود در استان سمنان است که میزان تولید قیسی و برگ زردآلو در این استان بالا بوده اما در مقایسه با مرند تولید بسیار کمتری دارند.

قیسی در رژیم لاغری

این میان وعده سالم در واقع نوعی زردآلوی خشک می باشد که سرشار از نوعی ماده به نام های پکتین و سلولز است.از این ماده ی خوراکی جهت بهبود عملکرد سیستم گوارشی و هم چنین سیستم تنفسی بدن می گردد.

خشک کردن زردآلو به گونه ای است که هنگام خشک کردن آن خواص آن از بین نمیرود و تهیه ی انواع مختلف قیسی به گونه ای است که از ارزش غذایی و ویتامین های مفید خود را حفظ میکند.

قیسی زردآلو

لازم به ذکر است که از این میوه خشک برای کم خونی نیز استفاده می گردد؛ چرا که این ماده غذایی موجب افزایش تعداد گلبول های قرمز درون خون و در رفع کم خونی کمک میکند.قیسی یا زردآلو خشک حاوی مقادیر بالایی فیبر است که باعث کاهش اشتها شده و به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می کند.یسی یا زردآلو خشک به ریه‌ها فایده‌های زیادی دارد و خواص ضد سرفه دارد.اگر در خوردن آن زیاده روی کنید موجب چاقی میشود.ولی اگر این ماده غذایی را به درستی مصرف کنید نه تنها موجب چاقی نمیشود بلکه باعث لاغری نیز میشود.

خواص قیسی برای کبد

براساس تحقیقات انجام شده، قیسی به دلیل دارا بودن مواد مغذی مفید، در درمان و پیشگیری از برخی بیماری‌ها مانند کبد چرب  موثر است. این میوه می‌تواند فعالیت کبد را افزایش دهد و همچنین به دفع مواد زائد از بدن کمک کند، که این امر به عملکرد سم‌زدایی کبد نیز کمک می‌کند.

به علاوه، وجود قیسی سیاه به عنوان نوعی میوه خشک شده از زردآلو با تفاوت در فرآیند خشک کردن نسبت به قیسی معمولی نوآوری است. اغلب قیسی معمولی در دستگاه‌های صنعتی میوه خشک‌کن با استفاده از گاز گوگرد (برای حفظ بافت و رنگ طلایی آن) خشک می‌شود. اما قیسی سیاه به مدت طولانی تحت تأثیر مستقیم آفتاب خشک می‌شود و به صورت ارگانیک خشک میشود.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، آفتاب مستقیم تأثیری در کیفیت و خواص قیسی ندارد و حتی بسیاری از مواد مغذی موجود در زردآلو (مانند ویتامین‌های حل در آب) در قیسی سیاه بیشتر حفظ می‌شوند. به طور کلی، بیشتر خواص قیسی سیاه و قیسی معمولی مشابه یکدیگر هستند و تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند.