قیمت قیسی در بازار به اندازه سایر خشکبار ها مهم است. چون قیسی از میوه های خشک محبوب و پرفروش بین مردم کشور ایران است.حال در مقاله قصد داریم به قیمت قیسی در بازار تهران و تبریز بپردازیم.

در این مقاله  خواص قیسی و قیمت در بازار های شهر های مختلف کشور به خصوص دو شهر مهم در تولید و عرضه قیسی یعنی تهران و تبریز می پردازیم. قیسی درجه بندی های کیفیت متفاوت دارد که کیفیت های ممتاز آن با رطوبت استاندارد به کشور های مختلف صادرات می شود.

قیسی زردآلو

زرد آلوی خشک شده یکی از میوه هایی است که از گذشته تا به امروز محبوبیت زیادی مابین مردم ایران داشته و با توجه به خواص بی نظیر آن همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. مصرف زیاد این میوه خشک باعث شده است که تولید کنندگان این محصول را با قیمتی مناسب تر برای مشتری ارائه دهد. از بین انواع میوه های خشک، میوه خشک قیسی به لحاظ خواص زیادش بسیار  بااهمیت است. در ادامه با خواص این میوه خشک آشنا می شویم.

خواص قیسی تازه

یکی از دلیل های  محبوبیت این میوه خشک  ماندگاری طولانی مدت این محصول است که موجب شده در تمام فصول سال در دسترس باشند. میوه خشک قیسی خواص بسیار زیادی دارد.

یکی از خواص قیسی وجود فیبر بالای آن است، از آنجایی که فیبر دارای ملینی است، مصرف قیسی باعث درمان بیماری های گوارشی به خصوص یبوست میشود.

ویژگی فیبرها فقط به درمان یبوست ختم نمیشود بلکه باعث کاهش کلسترول میشود. و علاوه آن فیبرها برای پیشگیری از سرطان و دیابت مفید هستند و یکی از خاصیت های این میوه خشک باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شوند.

ارزش غذایی قیسی

قیمت قیسی در بازار تهران

بازار تهران بازار خریداران و مصرف کنندگان بزرگی داردو یکی از پرمصرف ترین شهر از نظر مصرف خشکبار در کشور است. قیسی همانطور که میدانید یکی محبوب ترین میوه خشک ها در کشور است که در شهر های بزرگ کشور مثل تهران که جمعیت بیشتری دارد جای خود را در سفره مردم گرفته است.پس بازار تهران بزرگترین خریداران خشکبار در کشور است.

شاید خوشتان بیاید:قیمت قیسی خشک + خرید آسان

برای خرید قیسی میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از قیمت روز قیسی مطلع شوید.

قیمت قیسی خشک

قیمت قیسی در تبریز

شهر تبریز و  تهران از شهر های بزرگ تولید کننده قیسی در کشور ایران میباشد. سالانه حجم بالایی از قیسی از شهر مرند به سایر نقاط کشور پخش میشود و حتی برای صادرات قیسی را نیز این شهر تامین میکند . بازار تهران از بازار های خوب برای فروش قیسی است همانطور که در بالا برایتان توضیح دادم.