شرکت رادین با فراهم نمودن خرید اینترنتی مغز گردو به عنوان شرکت فروشنده و توزیع کننده و تولید کننده انواع محصولات خشکبار اعم از مغز گردو، توانسته است به عنوان یکی از نامدارترین شرکت های تولید کننده خشکبار و آجیل در ایران شناخته شود.

خرید اینترنتی گردوی تویسرکان

خرید اینترنتی گردوی تویسرکان

.گردو تویسرکان یکی از بهترین گردو های جهان می باشد و کیفیت آن زبانزد عام و خاص است . تویسرکان شهری درهمدان است و دارای باغهای فراوان گردو می باشد . اگر شما هم قصد خرید و فروش گردو تویسرکان را دارید جهت سفارش و خرید این محصول با مدیریت این گروه تولیدی در تماس باشید

خرید اینترنتی مغز گردو

خرید اینترنتی مغز گردو

شرکت رادین با داشتن قابلیت خرید اینترنتی توانسته است به عنوان یکی از قطب های فروش عمده مغز گردو در کشور شناخته شود.این شرکت با ایجاد کانال های اجتماعی مجازی و وبسایت رسمی این امکان را فراهم نموده که خریداران پس از انتخاب محصول و ثبت سفارش از طریق ارسال پیام به مدیریت فروش این شرکت تجاری و پس از پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی کالای خود را تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی گردو کاغذی

 خرید اینترنتی گردو کاغذی

شرکت رادین، یک فروشگاه اینترنتی با زمینه فعالیت فروش و عرضه محصولات خشکبار و آجیل می باشد. این فروشگاه سعی دارد تا با ارائه کیفیت بالا و قیمت پایین، محصولات خود را در کمترین بازه زمانی به دست مشتریان خود برساند. تمامی محصولات این فروشگاه از عرضه کنندگان گردو کاغذی در کشور عزیزمان تهیه می گردد و با نازل ترین قیمت بدست شما مشتریان گرانمایه این مجموعه خواهد رسید. در حال حاضر این مجموعه توانسته است محصولاتی مانند پسته، بادام، بادام زمینی، بادام هندی، گردو، کشمش، فندق،انواع تخمه، انواع برگ خشکبار و … را برای فروش اینترنتی تهیه نماید.

خرید عمده گردو پوست کاغذی

خرید عمده گردو پوست کاغذی

مغز گردو یا به آن چهار مغز نیز گفته می شود نوعی از خشکبار بوده که با بیرون کشیدن از پوسته چوبی و خشک آن قابل استفاده است طبق نظریه پزشکان و متخصصان طب سنتی مغز گردو دارای امگا۳ فراوانی است که سبب بهبود و کارکرد بهتر مغز می شود.

خرید عمده گردو آمریکایی

خرید عمده گردو آمریکایی

مغز گردو آمریکایی چه طعمی دارد؟ آیا مغز گردو آمریکایی کیفیت لازم را دارد ؟ آیا درست است که مغز گردو آمریکایی روغن و مزه ندارد ؟ آیا مغز گردو آمریکایی شیمیایی است ؟آیا مغز گردو آمریکایی طبیعی است؟ چرا انقدر پوست گردو آمریکایی سفید است ؟جواب تمام سوالات بالا پیش ماست

مدیریت فروش شرکت رادین با رایج نمودن خرید اینترنتی مغز گردو ،آماده پاسخگویی به تمام سوالات پیش آمده برای شماست .مغز گردوآمریکایی معمولا روشن تر و سفید تر از مغز گردو ایرانی  می باشد اما اکثر مردم عادی اعتقاد دارند کیفیت روغن و طعم آن کمتر از گردو ایرانی می باشد. اما باز هم در بازار ایران گردو آمریکایی خواهان زیادی دارد.


خرید مغز گردو بصورت عمده

 خرید مغز گردو بصورت عمده

این شرکت تولیدی خشکبار و آجیل رادین با هدف ترویج خرید اینترنتی مغز گردو با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب در صدد آن است تا بتواند جلب رضایت شما مشتریان گرامی را فراهم آورد.مغز گردو، یکی از مواد غذایی لذیذ و دارای تاثیرات فراوان بر روی سلامتی انسان است که در مناطق مختلف کشور پرورش داده می شود.

یکی از مواردی که ارزش غذایی گردو را بالا می برد استفاده آن به صورت تازه است. گردو؛ سرشار از فیبر، ویتامین، مواد معدنی و چربی های طبیعی است که تمامی این موارد تاکید بر مفید بودن و استفاده از این خوراکی را نشان می دهد.

موارد مصرف مغز گردو:

موارد مصرف مغز گردو:

مغز گردو به صورت خام (طبخ نشده) مورد استفاده قرار می گیرد و یا آن را در آجیل با ترکیب سایر مغزیجات میل می کنند.در ایران و سایر کشور ها از مغز گردو در غذا ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد در واقع با طبخ آن حاصل می شود معروف ترین غذایی که در بین ایرانیان زبان زد بوده و گردو در آن مصرف می شود

همچنین از گردو در پخت شیرینی کاربرد دارد در کیک های تولد از آن استفاده بسیار می شود،بسیاری از شیرینی ها مغز گردو از ترکیبات اصلی آن می باشد مثل شیرینی گردویی که انواع مختلف دارد ،کلوچه کوکی که در ایران محبوب است از گردو تشکیل شده و شیرینی محبوب ایرانی (کماج) که از ترکیبات گردو در پخت آن استفاده می کنند

نکات مصرفی گردو از دیدگاه طب سنتی

نکات مصرفی گردو از دیدگاه طب سنتی

اگر بخواهیم از دیدگاه طب سنتی نگاه کنیم، گردو از نظر خشکی در درجه اول و از نظر گرمی در درجه دوم قرار می گیرد. به مرور زمان با رسیده تر شدن و خشک شدن گردو، رطوبت آن هم کاهش می یابد. وجود امگا ۳ بیش از حد در گردو، باعث شده که در دسته غذای مغز قرار گیرد.

می توان گفت ۱۵ درصد از چربی که در گردو موجود است، اشباع نشده می باشد و استفاده از آن به سلامت قلب افراد کمک می کند. مصرف گردو تاثیر مثبتی بر افرادی که به تنگی نفس دچار هستند می گذارد. برای معده بسیار مفید می باشد و به هضم غذا کمک شایانی می کند.