آرد نخودچی دو آتیش یکی از انواع آرد ها است که از نخودچی های پوست گرفته و آسیاب شده به دست می آید و کاربرد های زیادی در آشپزی به خصوص شیرینی پزی دارد.

این آرد به صورت های مختلفی مانند نخودچی دو آتیشه نیز تهیه می شود که سبب گرفتن بیشتر خامی آرد می شود و کیفیت بهتری نسبت به آرد معمولی دارد.

امروزه به دلیل افزایش استفاده و کاربرد های زیاد این محصول و با توجه به اینکه مقدار تولید آن در کشور بسیار زیاد می باشد صادرات آرد نخودچی دو آتیشه درجه یک از ایران به کشور های دیگر هم صورت می گیرد.

آرد نخود چی همان گونه که از نامش مشخص است نوعی آرد است که از پودر نخود خشک و خام به دست می آید، از این آرد در تهیه انواع خوراکی های مختلف می توان بهره برد و طرفداران بسیار زیادی دارد. آرد نخود به دلیل نداشتن گلوتن برای آن دسته از افرادی که تحمل گلوتن را ندارند گزینه بسیار مناسبی است. آرد نخود دو آتیشه نسبت به نوع معمولی آن فواید بیشتری دارد همچنین تهیه آن نیز متفاوت است در ادامه مقاله با خواص آرد نخودچی بیشتر آشنا خواهیم شد پس با ما همراه باشید.

صادرات آرد نخودچی دو آتیشه رادین بسته بندی شده

راهنمای خرید آرد نخودچی مرغوب

راهنمای خرید آرد نخودچی مرغوب برای خرید آرد نخودچی مرغوب باید دقت کنید که حتما:

  1. به طور کامل و یکدست پودر شده باشد.
  2. دارای رنگ قهوه ای تیره یا زرد رنگ باشد.
  3. بو و طعم خوبی داشته باشد.
  4. کاملا خشک باید و نم یا رطوبت نداشته باشد.

از نخودچی بیشتر در صنعت شیرینی پزی استفاده می شود و وجه تمایز آن با سایر آردها در میزان مواد مقوی و مغذی و اندازه ی نشاسته ی آن می باشد.

به دلیل تصفیه نشدن دارای فیبر بسیار زیادی است که سبب سلامت بدن و تقویت سیستم ایمنی می شود این مدل از آرد از ارزش غذایی زیادی برخوردار می باشد.

طرز تهیه و تولید آرد نخودچی به این صورت است که:

  1. نخود های سالم را به خوبی با آب سرد شستشو داده و در داخل قابلمه ی بزرگی می ریزیم تا به طور کامل پخته و نرم شود.
  2. نخود های پخته شده را در داخل آبکش ریخته و می گذاریم تا آب آن به خوبی از بین برود و خشک شود.
  3. در این مرحله نخود خشک و له شده را با کمک آسیاب می ریزیم و می گذاریم تا خوب خرد شود و به پودر یا آرد یکدستی تبدیل شود.
  4. پودر به دست آمده از نخود را از صافی رد می کنیم تا تکه های درشت آن جدا شود و دوباره قطعات درشت را آسیاب و الک می کنیم.
  5. اگر بخواهیم آرد دو آتیشه تهیه کنیم باید این آرد به دست آمده را به مدت ۱۰ دقیقه در داخل فر بگذاریم تا کاملا طلایی و قهوه ای رنگ شود.
  6. سپس دوباره آن را از صافی عبور دهید و آرد به دست آمده را در داخل ظرف های شیشه ای و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

راهنمای خرید آرد نخود چی مرغوب موجب شده تا مشتریان بتوانند آرد با کیفیت را خریداری نمایند در اینجا در اینجا نمونه ای از موارد برای خرید آرد نخود چی درجه یک را ذکر می کنیم:

۱. آرد نخود چی باید کاملا یکدست و بدون هیچگونه مواد اضافی باشد.

۲.رنگ محصول نیز باید یکدست زرد یا قهوه ای روشن باشد.

۳.روی بسته بندی محصول تاریخ تولید و انقضا همچنین مهر بهداشت خورده باشد در اینصورت می فهمیم به صورت کاملا بهداشتی تهیه شده است.

۴.محصول باید کاملا خشک باشد و هیچگونه رطوبتی نداشته باشد.

۵. محصول باید کاملا ارگانیک باشد یعنی در تهیه آن از مواد شیمیایی استفاده نشده باشد با توجه به موارد بالا می توان آرد نخود چی تازه و مرغوب را تهیه کرد.

از آرد نخود چی در تهیه بسیاری از خوراکی ها می توان استفاده کرد و در شیرینی سازی و تهیه نان، حلوا بسیار کاربرد دارد که به این خوراکی ها طعم بسیار خوب و لذیذی می دهد. یکی از شیرینی های که از آرد نخود چی تهیه می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد شیرینی نخود چی است که همراه با چای خورده می شود و بسیار خوشمزه است، برای تهیه ماسک می توان همراه با شیر یا ماست مخلوط نمود و روی صورت گذاشت که در روستای و یکدست شدن صورت بسیار موثر است.

تولید بهترین آرد نخودچی دو آتیشه صادراتی

تولید بهترین آرد نخودچی دو آتیشه صادراتی امروزه به دلیل افزایش سطح تقاضا چه در ایران و چه در کشور های مختلف جهان تولید بهترین آرد نخودچی صادراتی دو آتیشه نیز افزایش پیدا کرده است.

شما می توانید برای خرید این محصول به این سایت مراجعه و آرد درجه یک را با قیمت مناسب خریداری کنید.

تولید بهترین آرد نخود چی دو آتیشه صادراتی موجب شده تا نیاز افراد در کشور برای مصرف این ماده برطرف شود همچنین کشور ما در زمینه تولید این محصول با کیفیت به آن رتبه رسیده که می تواند به کشورهای دیگر نیز صادرات انجام دهد و در کمک به رشد اقتصادی و افزایش درآمد کشور تاثیر زیادی دارد زیرا صادرات یکی از روش های افزایش درآمد هر کشوری است که اگر در آن زمینه رشد داشته باشیم به افزایش شغل در کشور نیز کمک می کند که به نفع مردم و کشور است.

از جمله فواید آرد نخود چی می‌توان به:

۱.در سلامت پوست و مو تاثیر بسیار فراوانی دارد که به صورت ماسک نیز می توان از آن بهره برد.

۲. افرادی که کلسترول خون بالایی دارند سعی کنند این آرد را در رژیم غذایی خود قرار دهند.

۳. در کنترل دیابت نقش بسیار زیادی دارد.

۴.دارای فیبر فراوانی است که در سلامت روده و بهبود عملکرد آن موثر است.

۵. در سلامت قلب و جلوگیری از مشکلات قلبی کاربرد دارد.

۶.به دلیل پروتئین زیادی که دارد در کنترل چاقی و افزایش وزن اثر می گذارد.

۷. وجود آنتی اکسیدان فراوان در آن به جلوگیری از سرطان می توان از آن استفاده کرد موارد بالا نمونه ای از فواید بی شمار آرد نخودچی می‌توان اشاره کرد.

صفر تا صد صادرات آردنخودچی دو آتیشه از ایران

صفر تا صد صادرات آردنخودچی دو آتیشه از ایران صفر تا صد صادرات آرد نخود چی دو آتیشه از ایران به کشورهای دیگر را در ادامه توضیح می دهیم، اولین چیزی برای صادرات هر محصولی باید از تمام مراحل آن آگاهی داشته باشیم تا سود بیشتری ببریم و ضرر نکنیم، ابتدا گرفتن مجوز صادرات یا کارت بازرگانی از نخستین ترین کار شناخته می شود پس از آن شناخت نیاز بازارهای خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است که پس از سفارش کالا توسط مشتریان خارجی به صورت مستقیم یا با واسطه به آن کشور فرستاده می شود، محصول مورد نظر از گمرک ترخیص می شود و به دیگر کشورها به صورت زمینی یا هوایی به مقصد صادر می شود.

بهترین نوع آرد نخودچی دوآتیشه برای صادرات

بهترین نوع آرد نخودچی دوآتیشه برای صادرات بهترین نوع آرد نخود چی دو آتیشه برای صادرات انتخاب می شود تا مشتریان خارجی با یک بار خرید و دیدن کیفیت محصول دوباره خواهان محصول ما باشند این به این معنی است که هرچه صادرات افزایش یابد درآمد بیشتری وارد کشور خواهد شد در سراسر کشور آرد نخود چی با کیفیت در حجم گسترده تولید می شود و علاوه بر برطرف کردن نیاز مردم کشور به کشورهای دیگر فرستاده می شود.

برای تهیه آرد نخود چی ابتدا نخود ها را پوست می کنند سپس خشک می کنند و بو داده می شود سپس به خوبی پودر و آسیاب می شوند سپس از الک رد می شوند و آرد آماده شده برای فروش بسته بندی می شوند.

موانع صادرات به کشور های خاورمیانه

موانع صادرات آرد نخودچی دو آتیشه به کشورهای خاورمیانه موانع صادرات آرد نخود چی دو آتیشه به کشورهای خاورمیانه موارد بسیار متعددی است همچون وجود بازار های مختلف برای صادرات این محصول همچنین رقبای زیاد در این زمینه، نوسان موجود در نرخ ارز و تورم یکی از مهمترین مشکلات برای تولید کنندگان این کالا شناخته می شود و در صادرات به کشورهای خاورمیانه مانع ایجاد می کند، بالا بودن هزینه ترخیص و گمرک کالا، تحریم بودن کشور از جمله مواردی است که در صادرات آرد نخود مانع بسیاری ایجاد کرده است.

برای خرید آرد نخودچی راه های بسیار فراوانی وجود دارد همچون خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده که چون خرید به صورت مستقیم انجام می شود قیمت کالا بسیار به صرفه است، خرید آنلاین یکی دیگر از شیوه های خرید است که امروزه بسیار گسترش یافته و بدلیل صرف وقت و هزینه کمتر همچنین آسان بودن شیوه خرید بسیار مورد توجه مردم است در این روش چون می توان تمام محصولات تولیدی را یکجا با قیمت مشاهده نمود و مورد مناسب را خریداری کرد طرفداران بیشتری دارد که با مراجعه به سایت های فروش ما می توانید نسبت به خرید اقدام نمایید.

صادرات کلی آرد نخودچی دوآتیشه درجه یک

صادرات کلی آرد نخودچی دوآتیشه درجه یک صادرات کلی نخود چی دو آتیشه درجه یک به کشورهای مختلف در افزایش درآمد کشور بسیار کارآمد است، برای افزایش صادرات کالا باید به موارد مختلفی همچون کیفیت کالا و نوع بسته بندی توجه بسیار زیادی داشته باشیم زیرا مشتریان در خرید به اولین چیزی که توجه می کنند نوع بسته بندی است که اگر شیک و جذاب باشد همچنین از استحکام بالایی برخوردار باشد خریداران بیشتری خواهد داشت که به اقتصاد کشور کمک بسیاری می کند.