میوه خشک بسته بندی شده یا به صورت فله ای به بازار عرضه می شود.

نحوه بسته بندی برای صادرات به کشورهای آسیایی و اروپایی نقش مهمی دارد زیرا باعث جلب رضایت مصرف کنندگان در خارج از کشور شده که این خود باعث افزایش صادرات و ارزآوری می شود.

صادرات انواع میوه خشک درجه یک بسته بندی

معرفی انواع میوه خشک ایرانی

معرفی انواع میوه خشک ایرانی تولید انواع میوه های خشک و محصولات متنوع به خاطر تنوع آب و هوایی در ایران امکان پذیر بوده که میوه های خشک متنوع در طعم ها و رنگ های مختلف یکی از مهمترین راه های پیشرفت و کسب سود در بازار چه داخلی و چه خارجی است.

تولید میوه خشک به دو روش انجام می شود سنتی و صنعتی.

که میوه های خشک شده در هر دو روش از طرفداران بسیاری در داخل و خارج از کشور برخوردار است.

میوه هایی مثل توت، انجیر، سیب، زردآلو، کیوی، پرتقال، شفتالو و میوه های بسیار دیگری به صورت خشک شده در بازار وجود دارد. که برای طبخ و تهیه غذا، پذیرایی و به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش عمده میوه خشک بسته بندی صادراتی

فروش عمده میوه خشک بسته بندی صادراتی برای بسته بندی انواع میوه خشک از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می شود تا محصول سالم، باکیفیت بالا و جذایگب در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

میوه خشک ایرانی دارای بسته بندی های شیک و مدرن با شکل ها، جنس ها و ابعاد متفاوت تولید می شود که این خود نقش مهمی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

میوه های خشک در بازار انواع مختلفی دارند که طبیعی بوده که هر کدام از میوه های خشک تولید شده از لحاظ رنگ، طعم و عطر با یکدیگر فرق داشته و هرکدام طرفداران خاص خود را دارد.

اما یکی از بهترین روش های فروش میوه خشک چه در بازار داخلی و چه برای صادرات عرضه انواع میوه ی خشک در یک بسته بندی است. که این خود باعث می شود خریداران یک ترکیب چندتایی از میوه با رنگ ها و طعم های مختلف را تهیه کنند.

خرید به صورت عمده نسبت به خرده فروشی برای مصرف کنندگان بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

فروش عمده چه در بازار داخل و چه در بازار خارجی تا زمانی برای تولیدکننده می تواند داغ و خوب باشد که محصولاتش از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

لازمه موفقیت در صادرات میوه خشک کیفیت آن است که میوه های خشک ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

از میوه های خشک صادراتی ایران می توان گلابی، انبه، آلو، سیب، نارگیل، نارنگی و غیره را نام برد.

و از کشورهایی که ایران به آنها میوه خشک صادر می کند می توان به ترکیه، قطر، روسیه، آذربایجان و عراق اشاره کرد.

صادرات میوه خشک از تجارت های پررونق محسوب شده و دارای سود بالایی برای کشور می باشد.