شرکت بازرگانی رادین با سابقه درخشان در تولید و فروش نخودچی صادراتی و سایر محصولات خشکبار سعی دارد این محصولات را با بالاترین درجه کیفی و ارگانیک و همچنین با قیمت مناسب و ارزان برای رفاه حال مشتریان در سراسر کشور محصولات خود را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار دهد.

فروش نخودچی صادراتی به صورت عمده

فروش نخودچی صادراتی به صورت عمده

نخودچی را اگر خریداران مستقیما ار عرضه کننده یا تولید کننده خریداری کنند می توانند از پرداخت سود واسطه معاف شوند. سود واسطه ممکن است برای خرید های جزئی زیاد به چشم نیاید ولی زمانی که پای خرید عمده به واسطه می آید، حذف سود واسطه می تواند برای شما یک تخفیف بزرگ به حساب بیاید. شما می توانید برای خرید و فروش عمده نخودچی با قیمت ارزان به صورت اینترنتی به سایت معتبر رادین مراجعه کنید و خرید سودمندی را تجربه کنید.

فروش نخودچی صادراتی جهت ارسال به خارج از کشور

فروش نخودچی صادراتی جهت ارسال به خارج از کشور

نخودچی شرکت رادین در کنار دیگر محصولات خشکبار می تواند گزینه سودآوری برای صادرات به دیگر کشور ها به حساب آید این محصولات به صورت مستقیم و از درب کارخانه عرضه می شوند که می تواند مشتریان را از بهترین و بیشترین درصد تخفیف ها بهره مند سازد. اگر در این زمینه به دنبال انواع محصولات خشکبار از جمله نخودچی ارزان و با کیفیت هستید می توانید به سایت اینترنتی رادین مراجعه کنید.

فروش نخودچی ممقان

فروش نخودچی ممقان

اصلی ترین شهر نخودچی ایران شهر ممقان می باشد بسیاری از خریداران عمده و تاجران خارجی برای خرید نخودچی به شهر ممقان می آیند تا بتوانند نخودچی های با کیفیت و مرغوب را به صورت عمده از این شهر خریداری کنند و نیاز های بازار داخلی کشورشان را تامین کنند. رادین یکی از برند های معتبری ی باشد که این محصولات را با بالاترین کیفیت بسته بندی کرده و با قیمت ارزان به بازار های جهانی عرضه می کند با خرید این محصول می توانید یک میان وعده عالی و سالم برای فرزندان خود فراهم کنید.

شیرینی نخودچی

شیرینی نخودچی

شیرینی نخودچی یکی دیگر از محصولات شرکت بازرگانی رادین می باشد که با بالاترین درجه کیفی تولید می شود مردم ایران از قدیم الایام از این شیرنی های لذیذ همراه با چای در مهمانی ها و عید ها از مهمانان خود پذیرایی می کردند. این شیرینی ها که در تهیه آن ها از آرد نخودچی استفاده می شود، به دلیل این که آرد نخودچی حاوی پروتئین، کلسیم و انواع ویتامین ها است برای سلامتی بسیار مفید می باشند و با استفاده از این محصول در برنامه غذایی خود می توانید ایمنی بدن خود را بالا ببرید.

 نخودچی کشمش

 نخودچی کشمش

نخودچی کشمش از محصولات مهم صادراتی کشور می باشد و بازار خشکبار تبریز به عنوان یکی مهم ترین بازار های خشکبار کشور همواره نخودچی کشمش با کیفیت و مرغوب را در کنار سایر خشکبار به فروش می رساند برای تهیه این محصولات از شهر تبریز شما می توانید به صورت اینترنتی اقدام به سفارش آن ها از طریق سایت مجموعه رادین کنید مجموعه رادین انواع با کیفیت نخودچی کشمش را برای شما با قیمت های بسیار مناسب و ارزان ارائه می نماید.