قیمت عمده بادام زمینی مرغوب  و درجه یک در مجموعه بازرگانی رادین که بزرگ ترین تولید کننده خشکبار و آجیل می باشد بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر از بازار است .تمام افراد از نقاط دور و نزدیک شرایط بهره مندی از این محصولات درجه یک را دارند .

 

فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی و سایر مغز های آجیلی در مجموعه بازرگانی رادین به صورت غیر حضوری و اینترنتی می باشد .مشتریان پیش از خرید و همچنین در زمان خرید می توانند کاملا مستقیم با مدیر فروش مجموعه رادین در ارتباط باشند و هم چنین از خدمات مشاوران فروش این مجموعه نهایت بهره را برند اما در نظر داشته باشید که تمام این فعالیت ها به صورت اینترنتی و یا از طریق تماس تلفنی می باشد .استقبال بالای مشتریان از فروش اینترنتی محصولاتی چه در مجموعه بازرگانی رادین و چه در مجموعه های دیگر این موضوع را روشن می کند که افراد با خرید و فروش اینترنتی ارتباط بسیار خوبی برقرار نموده اند .

 

 

 

قیمت عمده بادام زمینی در ایران

قیمت عمده بادام زمینی در ایران

بادام زمینی که در بازار به صورت کیلویی و خرده خدمت مصرف کنندگان عرضه می شود طبیعتا قیمتی متفاوت تر از بادام زمینی عمده عرضه شده توسط تولید کنندگان دارد .این تفاوت قیمت ها موجب می شود که فروشندگان بادام زمینی بتوانند سود قابل توجهی را از این معاملات نصیب خود نمایند به همین دلیل اکثر این فروشندگان از تولید کنندگان بزرگی نظیر رادین نسبت به خرید عمده بادام زمینی با قیمتی بسیار ارزان اقدام می نمایند .اطمینان داشته باشید که تمام محصولات رادین با نشان کیفی و تضمین شده در اختیار شما قرار می گیرد .

صادرات بادام زمینی

صادرات بادام زمینی

بادام زمینی محصولی می باشد که در کشور ایران به وفور تولید می گردد و عرضه این محصول توسط اکثر مجموعه های بازرگانی بزرگ موجب شده است که امکان خرید به آُسانی برای مشتریان خارجی فراهم شود .فعالیت صادراتی مجموعه بازرگانی رادین بدین شکل است که این مجموعه با کشور هایی نظیر عراق ارمنستان روسیه نیجریه و ترکیه در راستای فعالیت های صادراتی قرارداد هایی را منعقد می کند و همواره درجه یک ترین و جدید ترین محصولات را به این کشور ها عرضه می نماید .

 

 

بادام زمینی چه خاصیتی دارد ؟

بادام زمینی چه خاصیتی دارد ؟

مصرف بادام زمینی به بهبود سلامتی در افرادی که از بیماری های پوستی رنج می برند کمک می کند . این محصول مغذی و سالم هیچ گونه کالری مضری ندارد و می تواند به عنوان یک میان وعده مناسب مورد استفاده قرار گیرد .تحکیم استخوان ها و کمک به رشد و سلامتی کودکان و نوجوانان نیز با مصرف بادام زمینی به صورت روزانه و در حد تعادل حاصل می شود  .

 

بادام زمینی روکش دار فله

بادام زمینی روکش دار فله

بادام زمینی روکش دار فله و چند کیلویی در مجموعه بازرگانی رادین خدمت مشتریان عرضه می شود .بادام زمینی روکش دار به دلیل روکشی که دارد از طعم های بی نظیری برخوردار است و کودکان و افرادی که نمی توانند با طعم ساده بادام زمینی ارتباط برقرار کنند و از فواید آن برای بدن بهره مند شوند می توانند نسبت به خرید بادام زمینی روکش دار اقدام نمایند .