قیمت روز انواع میوه خشک حبه ای

شرکت رادین در نظر دارد با تولید انواع میوه خشک حبه ای در تبریز و استفاده از علم نوین و همکاران فعال در زمینه به عمل آوری انواع میوه های خشک توانسته است نامی نیک را در صنف تولید خشکبار در سطح کشور و دنیا بر جای بگذارد.

خرید آجیل و خشکبار در تبریز

خرید آجیل و خشکبار در تبریز

تبریز سوغاتی های بسیاری دارد که یکی از خوشمزه ترین سوغاتی های تبریز علاوه بر شیرینی های مخصوص آن آجیل و خشکبار تبریز است که مرغوبیت و شهرت جهانی دارد و از گذشته محموله هایی از آجیل  و خشکبار تبریز، به خارج از ایران صادر می شد و هنوز هم این صادرات رواج دارد.در سال های اخیر ایرانیان از خرید آجیل و انواع میوه خشک حبه ای استقبال زیادی می کنند و البته خرید آجیل و خشکبار تبریز  مخصوص آذربایجانی ها و ایرانی ها نیست و آجیل و خشکبار تبریز صادراتی مشتریان خاص خود را دارد. آن چنان که همگان نیز اذعان دارند تبریزبه عنوان مرکز خشکبار و آجیل کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و طبق آمار های موجود بیش از 500 آجیل و خشکبار فروشی در تبریز به فعالیت در این شهر مشغول هستند.پای آجیل تبریز درهر عید یا جشنی به خانه ایرانی ها باز می شود و طبق یکی از سنت های قدیمی آراستن آجیل وتزئین  خشکبار است.آنچه که تبریز را از سایر آجیل و خشکبار تبریز متمایز کرده است طعم و خاصیت و نحوه تف دادن و سلیقه خاص شاغلان در حرفه و صنعت آجیل و خشکبار تبریز است.

صادرات خشکبار تبریز

صادرات خشکبار تبریز

انواع میوه خشک حبه ای به عنوان بخش مهمی از محصولات کشاورزی تولیدشده در آذربایجان‌شرقی به ویژه در مناطق جنوبی این استان از جایگاه مهمی در سبد صادراتی برخوردار است که توجه به صنایع پیرامونی و فرآوری و بسته بندی می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال در منطقه، ارزآوری بسیار مطلوبی نیز برای کشور داشته باشد.

ایجاد هماهنگی‌های لازم با صادرکنندگان خشکبار و حمایت از تولیدکنندگان این محصولات، تلاش برای خرید و صدور بخش قابل توجهی از محصولات قابل فرآوری، توجه به اهمیت بالای بازاریابی برای تولیدات انواع میوه خشک حبه ای، سامان بخشی به نحوه صادرات تولیدات و برنامه‌ریزی مدون و تعریف شده برای ایجاد و تقویت اتحادیه‌های صادراتی به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان همچون ملکان، بناب و مراغه در کنار رایزنی‌های اقتصادی و بازرگانی مسئولان دولتی و اتاق بازرگانی جهت صادرات خشکبار آذربایجان‌ شرقی باید در اولویت برنامه‌ریزان کشوری و استانی قرار بگیرد.

برگزاری همایش‌ها، نشست‌های تخصصی و میزبانی از جشن‌ها و آئین‌های مربو ط به کاشت، داشت، برداشت، فرآوری و بسته بندی محصولات انواع میوه خشک حبه ای و فعال سازی اتحادیه‌ها و صنوف مربوطه از دیگر عواملی است که می‌تواند رونق صادرات این بخش از کشاورزی آذربایجان‌شرقی را موجب شود.

 

سفارش میوه خشک و خشکبار تبریز

سفارش میوه خشک و خشکبار تبریز

سفارش انواع میوه خشک حبه ای تبریز و ارسال به کل کشور در کوتاه ترین زمان پذیرفته می شود.در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی، کشاورزان به سمت تولید محصولات کشاورزی ارگانیک رفته و به سلامت محصولاتی که تولید می کنند اهمیت بیشتری می دهند. در کشاورزی به روش ارگانیک، کودهای شیمیایی و سموم دفع آفاتی که تأثیر منفی زیادی در سلامت مواد غذایی داشته را از خاک و آب حذف نموده و محصولات کشاورزی سالمتری را در اختیار مشتریان قرار می دهند چیزی که در حال حاضر در کشورمان نیز مورد توجه قرار گرفته است.باغهای میوه بسیار خوبی در تبریز و محصولات طبیعی باکیفیتی در بسیاری از نقاط ایران داریم. توت خشک سفید و انواع میوه خشک حبه ای و … در تبریز و مویز مشهد و کشمش و برگه زردآلو شهرضا از توابع اصفهان و پسته در قم که به صورت طبیعی تولید می شوند ، مشتریان خاص خود را دارد. حهت خرید و فروش محصولات با کیفیت درجه یک هر جا که هستید با ما تماس بگیرید.

تولید میوه خشک به همراه سختی ها

تولید میوه خشک به همراه سختی ها

در خصوص تولید انواع میوه خشک حبه ای باید متذکر شد که نیاز به یک تیم کامل جهت تامین و اینکه مواد اولیه خصوصیات تکنیکی لازم را از لحاظ میزان ماده خشک، واریته و رسیدگی داشته باشد اجتناب ناپذیر است. در حال حاضر کارخانجات تولید کننده با صرف هزینه های هنگفت و تشکیل تیم های تخصصی از بخش تامین گرفته تا مسئول فنی که نماینده اداره غذا و دارو در کارخانجات صنایع غذایی می باشد، مبادرت به تولید میوه خشک می کنند. حال اینکه برخی افراد با خریدن یک یا دو دستگاه خشک کن و استقرار آن در زیرزمین،حیاط و یا پارکینگ منزل بدون هیچ نظارتی در حال تولید میوه خشک می باشند و این با توجه به کیفیت پایین محصولات بدون نظارت به اعتماد و سلیقه مصرف کنندگان، آسیب می زند.

نزدیک به 4 سال است که انواع میوه های خشک در سبد مصرفی بیشتر افراد جامعه قرار گرفته و موکداً چه در شبکه های اجتماعی و چه در تبلیغات محیطی توصیه می شود کودکان را به جای مصرف تنقلات مضر به سمت مصرف میوه های خشک سوق دهند. پس بهتر است در حین خرید این محصولات به اعتبار و پروانه های بهداشتی واحد تولیدکننده توجه کافی شود.

از سوی دیگر همکاران و تولیدکنندگان شرکت رادین می بایست با افزایش توانایی در تولید و ارتقاء محصولات نگاهی عمیق به بازارهای جهانی داشته باشند تا این صنعت نو پا ریشه ای عمیق در این کشور پیدا کند و کمک حالی باشد در راستای اهداف اشتغال زایی و پیشرفت، انشاالله.

توضیحاتی در رابطه با میوه خشک

توضیحاتی در رابطه با میوه خشک

میوه خشک حبه ای یکی از شکل های عرضه آجیل میوه در بازار می باشد. جالب است بدانید که هر میوه ای قابلیت این را ندارد که به میوه خشک حبه ای تبدیل شود و اغلب میوه هایی را از این روش خشک می کنند که مانند هلو، سیب و … حالت گوشتی داشته باشد.
اگر بخواهید در رابطه با قیمت فروش انواع میوه خشک اطلاعاتی به دست آورید، باید گفت که شکل خشک کردن میوه از قبیل چیپسی و یا حبه ای نقشی در قیمت فروش این محصول نداشته و تنها کیفیت در هنگام خشک کردن میوه است که حرف اول را می زند.
اطلاع از قیمت به روز فروش میوه خشک حبه ای و یا انواع دیگر آن، از طریق سایت های معتبر از جمله سایت مجموعه رادین امکان پذیر است.

جایگاه ایران در تولید میوه خشک

جایگاه ایران در تولید میوه خشک

بر اساس اطلاعات فائو (سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد از سازمانهای بین المللی)، ايران در توليد يك سوم از تعداد محصولات اصلي دنيا داراي رتبه هاي اول تا دهم جهان بوده كه سهم محصولات باغي ۱۵ محصول مي باشد .

از کشورهای عمده تولیدکننده چیپس میوه ها، می توان آفریقای جنوبی برای تولید سیب، گلابی و هلو، ترکیه برای زردآلو و انجیر و آرژانتین برای تولید آلو را نام برد.

ایران در زمینه تولید چیپس زردآلو پس از ترکیه مقام دوم جهان را دارد.