شرکت رادین با رواج دادن خرید بادام درختی در کشور توانسته است بازار اقتصادی گرم و فعالی به خود اختصاص بدهد و در تلاش است تا با حمایت و پشتیبانی صاحبان برند ایرانی و خارجی بتواند محصولات خود را با کیفیت و رعایت اصول بهداشتی به خط تولید برساند.

خرید بادام درختی

خرید بادام درختی خام

بادام یکی از مغز دانه‌های مفید و پرخاصیت است که برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری‌ها به کار برده می‌شود. درخت بادام از گیاهان خانواده «گلسرخیان» (Rosaceae) است و تقریباً در سراسر دنیا کشت و پرورش داده می‌شود. این درخت دو واریته مختلف دارد که محصولات شیرین و تلخ متفاوت تولید می‌کنند. بادام تلخ از درخت Prunus amygdalus var.amara حاصل می‌شود و حاوی مواد سمی است. دانه بادام تلخ از نظر ظاهری کوتاه‌تر و پهن‌تر از بادام شیرین است.

 

خرید بادام درختی خام

خرید بادام درختی

شرکت رادین با آغاز به کار نمودن خرید بادام درختی خام به صورت عمده این قابلیت و توانایی را دارد تا جزء ممتازترین شرکت های تولیدی خشکبار و آجیل در دنیا شناخته شود. بادام درختی هسته‌ی داخلی میوه‌ای است که بر درخت بادام می‌روید. نام علمی این میوه‌ی خشک Prunus dulcis است؛ درخت بادام جزء گیاهان بومی مناطق خاور میانه، هند، و شمال آفریقا محسوب می‌شود. امروزه، این درخت در کشورهایی نظیر ایران، عربستان سعودی، لبنان، سوریه، و اردن یافت می‌شود. طعم بادام درختی از شیرین تا تلخ متغیر است و هر دو حالت در بازار قابل دسترس هستند.

فروش مغز بادام درختی

فروش مغز بادام درختی

فروش مغز بادام درختی همواره عضو لاینفک و جدا نشدنی خشکبار فروشی ها می باشد چراکه می توان آن را در تمام انواع آجیل شب عید بصورت نمکی و تفت داده شده دید. فروش مغز بادام نسبت به نوع بادام متفاوت بوده است در نتیجه کیفیت آن هم دستخوش تغییرات می شود و همچنین این امر در میزان قیمت آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود.

فروش بادام درختی خام

فروشفروش بادام درختی خام عمده بادام درختی درجه یک

شرکت رادین با فراهم نمودن امکان فروش بادام درختی خام در ناحیه شمالغرب کشور و در شهر تبریز توانسته است با ارائه و تولید محصولات خشکبار از جمله بادام درختی خام با قیمتهایی متناسب با انواع توان مالی و همچنین کیفیتی غیر قابل وصف و طعمی ماندگار ، به عنوان یکی از نامدارترین شرکت های فروشنده عمده محصولات آجیل و خشکبار در دنیا شناخته شود.

فروش مغز بادام و تفاوت آن با نوع با پوست

فروش مغز بادام و تفاوت آن با نوع با پوست

شرکت رادین با فعالیت خود در زمینه فروش مغز بادام درختی بصورت با پوست و مغز بادام در بازار توانسته است بازار گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد. البته اشاره به این نکته ضروری است که هر کدام از ۲ نوع با پوست و مغز کرده دارای محاسن و معایبی می باشد. ولی می توان به دلایل فروش بالا مغز بادام اشاره کرد. لازم به ذکر است که پوست بادام با توجه به این که  مزایایی که برای مغز بادام دارد آسیب هایی را نیز به آن می رساند.

تولید کننده مغز بادام

تولید کننده مغز بادام

شرکت رادین با استفاده از عوامل اجرائی در بخش تولید این شرکت توانسته است انواع مغز های بادام را به صورت بهداشتی و با دستگاه هایی کاملا مکانیزه و پیشرفته به خط تولید برساند و با استقبال از فروش این محصولات توسط مشتریان و متقاضیان خرید گرامی، این توانایی و قابلیت را دارد تا محصولات خود را به کشور های خارجی نیز صادر نماید.

ویژگی‌های بادام خوب

ویژگی‌های بادام خوب

بهترین راه تشخیص بادام خوب، چشیدن طعم آن است. قبل از خرید هر بادامی طعم آن را امتحان کنید. بادام‌هایی با طعم تند، خیلی شور یا ترش گزینه‌های مناسبی نیستند. همچنین طعم بیات و ماندگی از دیگر نشانه‌های کهنه بودن بادام است. هر گونه بوی ترشیدگی، رطوبت نامطبوع علامت هشداری برای شناخت بادام های کهنه است.

بادام

مزه و طعم بادام مهم‌ترین نشانه بادام خوب است از طرفی شما می‌توانید با رؤیت دقیق بادام‌ها، مرغوب بودنشان را بسنجید. بعنی بادام‌ها را با دقت نگاه کنید. نمونه‌ای از دانه‌ها را بردارید و از وسط نصف کنید، وجود هر گونه سوراخ یا کپک‌زدگی و لکه‌های قهوه‌ای رنگ و سیاه نشانه ناسالم بودن آن‌هاست.

تاثیر بادام بر روی بیماری های قلبی و عروقی

تاثیر بادام بر روی بیماری های قلبی و عروقی

بادام حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی و معدنی در خود است که از جمله می‌توان به اسید‌های چرب غیراشباع، فیتوسترول (کلسترول گیاهی)، منیزیوم، ویتامین E، مس و منگنز اشاره کرد.بر اساس دو تحقیق و آزمایش علمی که در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ میلادی انجام شدند، بادام می‌تواند خطرات ناشی از مشکلات قلبی را برطرف کند؛ مخصوصا در کسانی که دارای اضافه وزن و چاقی مفرط هستند.همچنین ثابت شده مصرف روزانه بادام سبب کاهش میزان کلسترول منفی (LDL) در بدن می‌شود و بدنبال آن، بیماری‌های قلبی را کاهش خواهد داد.